Pepparkaksbak.

Hejhej! Gick upp klockan sex, har sovit lite dåligt eftersom Wilmer har hostat för fullt inatt. Sessorna kom med Désirée vid sju. Alla kom iväg till skolan utom Wilmer som fick vara hemma för han har hostat så. Det är tur att man har snälla grannar som tog med sig Disa och Dilba till skolan så jag slapp gå ut. 
 
Jag har städat, plockat och tvättat. Till lunch gjorde vi det enkelt för oss och tog tomtegröt och macka. Ellinor ringde strax innan jag skulle börja klä på Saga och Débbie, hon sa att hon kunde köra hem Dilba och Disa. Tack för hjälpen det var skönt! 
 
På eftermiddagen bakades det pepparkakor och till middag serverades det kyckling och ris. När Daniella kom hem från skolan hade hon med sig en nyköpt luciakrona till Dilba som hon ska ha på torsdag kväll. Spännande! Daniella försökte duscha ur DaxWaxet som Débbie kletat i hela håret... 
 
Jag lade dem små efter handbollsmatchen mellan Norge och Sverige, vi förlorade tyvärr.. Attan. Har förberett lite för morgondagen då jag ska åka iväg på lite mammamys med massa mammor och barn där det ska visas smycken och fikas. Det blir en bra start på min födelsedag *12-12-12* Hehe :) 
jessica
2012-12-12 @ 18:27:40
URL: http://jwaallin.blogg.se

Grattis på din dag idag, hoppas du får en kanon dag idag! :) <3

Svar: Tack Tack! :) Dagen har varit jätte bra. Kram
Ulrika Zeybrandt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0