Morgon bestyr!

Uppstigning till en ny vecka med spännande äventyr! Ute är det molningt och grått men vi hoppas det klarnar upp framåt dagen. Sessorna kommer hit idag :) Jag, Tindra, Saga och Débbie ska på babycafé idag och barnen ska till skolan.
 
Just nu är det väckning för fullt och ska nu sätta mig med min dagliga kopp kaffe innan dagen börjar!
 
 
Elli
2012-08-27 @ 12:29:59
URL: http://komplicerat.blogg.se

Det var trevligt på babycafét :)
Ses vi där om 2veckor?

Kram

Svar: Hej Elli! Ja det var trevligt! Du får gärna titta förbi någon dag om du har lust!:) KRAM
Ulrika Zeybrandt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0