GÅRDAGEN

i söndags sov jag dåligt för att débbie förfarande inte är på topp!
teddy åkte vid klockan åtta fram till idrottshallen för att hjälpa till där. jag plcokade fram frukosten och vi åt.
röjjde upp och sedan tog jag det lugnt. försökte lägga débbie för middag men det ville hon inte alls, hon ville bara dansa runt i sängen!! ;)

jag tog ner henne och daniella fick henne att somna. jag plockade in i diskmaskinen för plötsligt stod det disk över hela diskbänken, tror inte mina barn vet vad en diskmaskin är ibland hehe. jag gjorde lunch, pommes och prinskorv med sallad. vi kollade Blocket på lite olika saker och hittade en cykel till dilba.

daniella tog med sig débbie på en lång promenad. jag tittade på ishockey, Sverige-Finland. barnen hoppade kråka. teddy kom hem och jag och teddy åkte till Borås för att köpa cykeln till dilba och handla frukt m.m. daniella och killarna hade barnen och de sydde och tog det lugnt.

när vi kom hem igen så sov débbie och Trion höll på att somna men då kom vi hem och de ville såklart se dilbas nya cykel. hon blev överlycklig! Trion gick upp och sov och vi andra kollade på någon dålig film på 4:an för att vänta på Nyheterna. efter Nyheterna gick vi stora och sov! Dilba går i skolan idag (måndag) och alla barnen är lediga imorgon (tisdag), skönt! kram


débbie!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0