Projekt, projekt och återigen projekt..

hej mina kära bloggläsare!
igårkväll var det halloweendisco för dilba och wilmer. daniella och vincent var även med och var läskiga spöken på spökrundan! dom kom hem nöjda och belåtna ;)
dilba hade vunnit 2 tävlingar, en tryckartävling och en limbotävling :)

disa, ulrik, débbie, älsklingen och jag åt korv med bröd och godis till idol.
timmy lånade bilen och åkte till gekås med flickvännen och shoppat lite för sin första lön. nöjd kom han hem med två skjortor, två tröjor och ett par byxor.

idag vaknade vi klockan halv nio, skönt med sovmorgon för en gångsskull ;)
idag vill vi även utbringa ett fyrfalldigt leve till vår dotter som fyller 25 år idag. gud vad tiden går!!!! Grattis gumman vi älskar dig :)

idag är det första lovdagen och massor med projekt står på schemat för alla i familjen zeybrandt!
ha en bra dag så hörs vi senare. kram



disa, dilba & wilmer igår! Scaaaaary


daniella igår ..


sonen vincent och hans kompis igår!

Läskiga eller hur? ;)
kommentera tack!

Sara Classon
2011-10-30 @ 17:36:06
URL: http://sissiclasson.blogg.se/

Snygga! :) Själv var jag vampyr!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0