Måndag morgon..

hejhej, segt att komma upp idag. alla barnen skull till skola och dagis. Teddy körde Trion dit dom skulle. Sedan gick han och la sig eftersom han jobbar natt denna veckan. när jag satt i soffan och drack kaffe och tog det lungt, ringer Desse som är och handlar. Hon frågar om jag kan passa Prinsessorna för dom hade ringt efter henne för dom behövde någon som kunde jobba på dagis. Så hon kom med tjejerna på en gång. Hon hade med sig middagsmat, fika och tulpaner som tack. När det var dags att hämta Trion ville Tindra åka med morfar. Jag och Saga gjorde poffpizza till lunch. Teddy har grejjat uppe i hallen och barnen har lekt. Till middag åt vi pasta röra som Desse hade köpt. Desse kom och tog en kopp kaffe och vi gjorde i ordning tjejerna för hemfärden. Desse bar ut Tindra först till bilen och kom in och hämtade Saga sedan. När Desse kom ut i bilen igen hade Tindra redan somnat, hehe. Teddy åkte och hämtade Vincent efter innebandyträningen. Daniella och Dilba har möblerat och städat sitt rum. Jag har torkat golvet i vardagsrummet och kollat på Familjen Annorlunda. Nu kollar jag på " En unge i minuten " som det är premiär på idag. Imorgon har barnen studiedag.
Ha det bra, puss



Débbie
Maritta
2011-03-08 @ 07:19:29

Kram till er alla..<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0