En sömnlös natt..

Hejhej, Disa har varit vaken inatt och haft ont i örat. Hon fick Alvedon klockan kvart över ett och somnade efter klockan två och sov hela natten. Det blev inget dagis för Disa och Wilmer idag. Dilba fick skjuts till skolan av snälla grannar, tack så mycket. Disa Wilmer och jag åt frukost när Teddy kom hem från jobbet. När vi hade ätit färdigt frukost gick Teddy upp och la sig och jag plockade undan efter frukosten och satte på en tvätt. Disa, Wilmer och jag gjorde pannkakssmet och stekte pannkakor till lunch. När vi satt och åt lunch strax innan Simon kom hem så tittade vi ut genom fönstret och då snöade det jätte mycket.. Wilmer skyndar sig att äta upp sina pannkakor och slänger på sig sina ytterkläder för att gå ut och leka i snön. När Simon ätit färdigt sin lunch och åkt tillbaka till jobbet så dukade jag undan lunchen. Vi byggde lego och ritade på eftermiddagen medan vi hade tv:en på på skidskytten. Sedan var det dags att börja med middagen som bestod utav ris, kyckling, sås och grönsaker. Har röjt efter dagen och sitter nu i soffan med Débbie och hoppas på att det blir en lung natt.
Ha det bra, hej :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0