En helt vanlig dag, eller?

Nej, idag har inte varit en helt " vanlig " dag. okej att det inte är så himla vanligt att ha tretton underbara barn... ;) men idag har varit en ovanligt lugn dag, hehe. Barnen har varit på skola och dagis. Debbie vaknade inte förens klockan tio, och ulrik väckte jag klockan tio för han har två veckors praktik. Han började klockan 14.30 och slutar 21.00, ulrik går första året på omvårdnadsprogrammet i Tranemo. Teddy gick upp lagom för att hämta Trion på dagis och skola. Till lunch serverades korv och potatismos, det smakade mycket bra!
Har även bytt allas sängkläder, tvättat, hängt tvätt och vikt tvätt. Ni ska bara se våran strumphög ;)
Lagat middag, hamburgare med bröd. Skickat iväg vincent på innebandyträning och timmy på fotbollsträning.
Och vet ni vad min älskling teddy har gjort idag ? Han har köpt inbjudningskort till debbies dop/ teddys kalas..
Ikväll sitter vi bänkade framför Annourlunda familj, klockan åtta ! Det blir tummen upp för det :)
Nu medans jag satt här och skrev, så gjorde Disa en hinderbana av stolar och DUNK så ramlade hon och slog sig . stackarn .... :(
Puss



Inbjudningskort, underbart fina eller hur ? :)


Jag och sötisen Debbie <3


försök hitta ett lika par ;)




P.S GLÖM NU INTE KOMENTERA, TYCKER JAG ÄR VÄRD NÅGRA KOMENTARER  FÖR DET TYCKER JAG ÄR KUL ;)
Maria Folke
2011-02-01 @ 21:18:10

Kul att läsa din blogg.

Fick plötsligt lite perspektiv på strupmhögen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0