storm!

hejhej! inatt har jag knappt sovit en blund.. débbie har varit vaken, barnen har kommit in en efter en och det har blåst sådan fruktansvärd storm hela natten !!!
usch fy och blä säger jag bara.. teddy åkte iallafall och jobbade, men timmy stannade hemma idag för han hade så ont i magen.. daniella tog de fyra små på morgonen och gjorde frukost m.m så jag fick ligga kvar i sängen en stund. tack! när jag kom ner vart det en STOR kopp kaffe.

vi har röjjt, tvättat, städat och spelat spel hela dagen. tråkigt väder ute fortfarande så det blev en innedag! teddy kom hem från jobbet med fika. vi åt den sedan gjorde vi middagsmat. sedan åkte jag och älsklingen och handlade för fredagsmyset imorgon! när vi kom hem så sov débbie. vi la Trion och märkte att dilba var väldigt gnällig och hade feber. nu har hon fått alvedon och ligger till sängs. innan ringde vår äldsta son robin och bjöd oss på nyårslunch på lördag. vi tackade hjärtligt ja! på kvällen på nyår kommer vi bara vara hemma och troligtvis kommer barnens farmor och farfar ner! det blir en lugn och skön nyår! :)

sov gott kram!
Annica, mamma till 6
2012-01-01 @ 10:25:46
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/

Hallå!

gott nytt år!

Hittade in har via en annan blogg;)

vilken underbart fin familj du har!

kramar Annica

Camilla 31 år & blivande 9 barnsmamma
2012-01-01 @ 21:37:15
URL: http://minstorafamilj.se

Hejsan

Såg din blog via Sophies så jag var tvungen att kika in :-D

Woow 13 barn,det var inte illa..

Ha ett gott nytt år..

Mvh Camilla

Camilla 31 år & blivande 9 barnsmamma
2012-01-01 @ 22:39:19
URL: http://minstorafamilj.se

Hej igen

Själv klart fortsätter jag att följa din familj..:-D

Jag la till dig på mina länkar oxå..

Ha en jättebra kväll



Mvh Camilla




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0