Söndag 24/1

I morse vaknade Disa först klockan sju, men då var redan Vincent vaken så han gjorde frukost och tittade på tv med dom så jag fick ligga lite längre det va jätte skönt( tack snälla Vincent för det). Efter Teddy och jag hade ätit frukost så fixade vi i ordning i köket där nu Teddy har fogat och fått upp fläkten det blev jätte bra. Tack älskling det blev jätte bra snart är allt klart i mitt kök.Diana åkte en sväng till Desiree och fikade i dag. Nu är hennes biljetter bokade till USA hon åker den 16 februari. Teddy och jag kör nog henne till Stockholm den 13/2 och åker sedan till Mats mamma och pappa på söndagen så får hon sova där till tisdagen när dom kör henne till flyget. Efter middagen i dag så körde vi Timmy och Denise och lite mer möbler till lägenheten. När det var gjort så åkte vi och hämtade Simon hos familjen Nygren där vi fick nybakade frallor och ungspannkaka. Sen åkte vi hem där jag nu ser på falk och hamnade framför datorn. Kram på er vi hörs i morgon. God Natt.




Anna
2011-02-11 @ 00:03:06
URL: http://ladyozzy

Väntar på en bild på do rosa köksgardinerna!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Synskadad trettonbarnsmamma

Skriver om mitt liv som synskadad trettonbarnsmamma, och även mormor och farmor till elva snart tolv barnbarn.

RSS 2.0